Klient si vybral nemovitost, která se mu líbí, byl na prohlídce a hodlá ji zakoupit:

  • klient od nás dostane návrh rezervační smlouvy, kde si odsouhlasíme výši rezervačního poplatku, zároveň společně podepíšeme povinné formuláře AML a GDPR
  • veškerou komunikaci s úřady necháte na nás
  • po kontrole a případném doladění detailů rezervační smlouvy ji podepíšeme buď na osobní schůzce nebo online podpisem
  • dle podmínek rezervační smlouvy dojde k uhrazení rezervačního poplatku
  • po připsání rezervačního poplatku bude klientovi odeslán návrh kupní smlouvy k odsouhlasení, dle rezervační smlouvy běží lhůta, do které musí být kupní smlouva podepsána
  • podpis kupní smlouvy a smlouvy o advokátní úschově buď v naší kanceláři nebo u advokáta
  • pokud bude koupě nemovitosti financována úvěrem, budeme společně s kupní smlouvou podepisovat i zástavní smlouvy od banky
  • v kupní smlouvě bude také uvedeno, do kdy je nutné odeslat finanční prostředky do advokátní úschovy
  • po zapsání vlastnického práva dojde k předání nemovitosti novému majiteli
  • při předání nemovitosti zároveň dochází k přepisu energií, to nechte na nás, jediné kam musí klient osobně je k přepisu vody
  • po splnění podmínek uvedených ve smlouvě o advokátní úschově dojde k vyplacení finančních prostředků prodávajícímu
  • připravíme pro Vás dokumenty k dani z nemovitosti a dani z prodeje nemovitosti
  • najdeme pro Vás nejvýhodnější pojištění nemovitosti
  • provize, odměna pro nás, je součástí ceny, prodejce nám za naše služby nic neplatí

Vzory smluv