Klient má nemovitost, kterou by rád prodal:
- kontaktujete nás telefonicky nebo e-mailem a sdělíte nám, že byste rádi prodali svou nemovitost
- popíšete nám o jakou nemovitost se jedná a domluvíme se na osobní schůzce
- na osobní schůzce spolu podepíšeme zprostředkovatelskou smlouvu, zákonný AML formulář a vypíšeme náběrový formulář k nemovitosti
- vytvoříme cenovou mapu a pomůžeme Vám s tvorbou ceny, kterou s Vámi v průběhu celého prodeje nadále konzultujeme
- domluvíme se na termínu nafocení Vaší nemovitosti
- přijedeme spolu s fotografem a vše důkladně nafotíme
- teď už přichází na řadu tvorba webové stránky Vaší nemovitosti a inzerátu na inzertní servery
- po spuštení inzerce průběžně informujeme o Vaší nemovitosti na sociálních sítích, děláme reklamu
- staráme se o prohlídkové dny a zařizujeme celkový chod všech prohlídek (u nich pro Váš komfort není nutná Vaše přítomnost)
- vybereme spolu kupujícího a detailní postup, jak budeme pokračovat dále najdete v našem článku o koupi nemovitosti
↓ V naší kalkulačce si vyzkoušejte zadat cenový odhad, ať předem víte, kolik peněz můžete za svou nemovitost očekávat. Je to velmi jednoduché. ↓
Vzory smluv

