Klient má nemovitost, kterou by rád prodal:

  • kontaktujete nás telefonicky nebo e-mailem a sdělíte nám, že byste rádi prodali svou nemovitost
  • popíšete nám o jakou nemovitost se jedná a domluvíme se na osobní schůzce
  • na osobní schůzce spolu podepíšeme zprostředkovatelskou smlouvu, zákonný AML formulář a vypíšeme náběrový formulář k nemovitosti
  • vytvoříme cenovou mapu a pomůžeme Vám s tvorbou ceny, kterou s Vámi v průběhu celého prodeje nadále konzultujeme
  • domluvíme se na termínu nafocení Vaší nemovitosti
  • přijedeme spolu s fotografem a vše důkladně nafotíme
  • teď už přichází na řadu tvorba webové stránky Vaší nemovitosti a inzerátu na inzertní servery
  • po spuštení inzerce průběžně informujeme o Vaší nemovitosti na sociálních sítích, děláme reklamu
  • staráme se o prohlídkové dny a zařizujeme celkový chod všech prohlídek (u nich pro Váš komfort není nutná Vaše přítomnost)
  • vybereme spolu kupujícího a detailní postup, jak budeme pokračovat dále najdete v našem článku o koupi nemovitosti

Potřebné dokumenty k nemovitosti

  • vyplněný náběrový list – ke stažení v dokumentech níže
  • průkaz energetické náročnosti budovy
  • vyúčtování energií
  • nabývací titul
  • další dokumentace, kterou majitel disponuje

↓ V naší kalkulačce si vyzkoušejte zadat cenový odhad, ať předem víte, kolik peněz můžete za svou nemovitost očekávat. Je to velmi jednoduché. ↓

Vzory smluv a dokumentů